Textos em português e esperanto. Tekstoj en la portugala kaj en Esperanto.

Obrigada por sua visita! Dankon pro via vizito!

segunda-feira, 2 de dezembro de 2013

Advento _ Advento



Advento

Notório programa
de televisão nos impõe
a absoluta necessidade
da medida certa,

segundo o padrão
refinado do mercado
de consumo da vaidade.

E, no insuportável
tumulto das ruas,
a chuva incesssante
de dezembro anuncia
o tempo vazio de Natal.

Advento

Televidprogram’
fama al ni trudas
la devigan neceson
de l’ *ĝusta  mezuro,

Laŭ  rafinita model’ 
de la vanteca
konsummerkat’.
  
Kaj ĉe la neeltenebla
tumulto de l’ stratoj,
la  senĉesa pluv’ decembra
anoncas la tempon tute
malplenan  el Kristnasko.

Maria Nazaré de C. Laroca
Juiz de Fora, 02/12/2013.

*Populara brazila televidkonkuro, en kiu artistoj klopodas malgrasiĝi ĝis atingo de plej ĝustaj korpmezuroj.

8 comentários:

Blogdopaulo disse...

Fakte, kruda kontrasto! Temas pri ghusta mezuro de vanteco... Kiam oni parolos che la televido pri la ghusta mezuro de homeco?

Unknown disse...

Super atual e verdadeiro... adorei.

Lírica disse...

Kiam la plimulto atigos tian kritikan pensmaniero, eble la komerco fermos la pordojn cxu?
Kristnasko estas komerca festo. La omagxinto kiu devis esti Jesuo estas Pacxjo Noelo...

Stechjo disse...

Memorigas min:

Remetu “Krist-”on en Kristnaskon, ĉu? Ho, kial ne remetu denove “Krist-”on en Kristanon?

Tania Paixao disse...

Uma reflexão sobre o verdadeiro espírito do Natal....

José Passini disse...

Vi sukcesis pentri la bedaŭrinda portreton de festeno, kiun oni nomas Kristnaskfeston. La ruĝa kaj ora koloroj invadas la bruan etoson, kie, kontraŭe, oni devus resti silentaj kaj meditemaj pri la signifo de la alveno de Jesuo. Kompatindaj homoj, kiuj metis tiun strangan figuron de Paĉjo Noelo...
Gratulon, Nazaré!
José Passini

PaPos Nascentes: Paulo P Nascentes disse...
Este comentário foi removido pelo autor.
PaPos Nascentes: Paulo P Nascentes disse...

Jen ĝustamezure la perdo de ĉiuj niaj mezuroj kiel merkatkonsumataj merkarkonsumantoj. Ĉu percepteblas vere kiu konsumas, kiu konsumiĝas meze tiun senmezuran konsumadon? Pinĉe la poeziaĵo skuas kiujn?